خودروی تسلا به خدمت پلیس لس آنجلس درآمد

خودروی تسلا به خدمت پلیس لس آنجلس درآمد

در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی، «اریک گارستی»، شهردار لس آنجلس، از اجاره‌ی 160 خودروی برقی و 128 خودروی هیبریدی به نیروی پلیس لس آنجلس خبر داد.

خودروی تسلا به خدمت پلیس لس آنجلس درآمد

شهردار به گزارشگران گفت: “امروز ما قدم دیگری به سمت تبدیل شدن به پایدارترین شهر در آمریکا برمی‌داریم. امسال لس‌ آنجلس خانه‌ی بیشترین تعداد وسایل نقلیه‌ی الکتریکی در سراسر کشور می‌شود.”

در حال حاضر این شهر 23 عدد خودرو و 3 عدد موتورسیکلت الکتریکی دارد، اما این حرکت بزرگی به سمت خودروهای الکتریکی محسوب می‌شود. شهردار این شهر برای اهداف بلندبالای زیست محیطی برنامه‌ریزی کرده که برای تحقق آن باید تا سال 2017 خودروهای الکتریکی نصف خودروهای نیروی پلیس این شهر را تشکیل دهند. همچنین تا سال 2025 باید 80 درصد خودروهای خریداری شده برای پلیس الکتریکی باشند.

شهردار شهر لس آنجلس اخیرا از اجاره‌ی تعدادی از خودروهای الکتریکی برای نیروی پلیس این شهر خبر داد.
خودروی
این سازمان در کنار خودروهای کرایه شده‌ی جدید دو خودروی گران قیمت هم قرض کرد: یکی خودرو الکتریکی BMW i3 و دیگری تسلا مدل S. نیروی پلیس درباره‌ی نوع استفاده‌ی آنها از این خودروها مبهم صحبت کرد: “کارشناسان فنی نیروی پلیس لس آنجلس روی این خودروها آزمایش و تحقیق انجام می‌دهند تا تعیین کنند که این تکنولوژی تا چه حد می‌تواند نیازهای آینده‌ی آنها را رفع کند.”

منبع: The Verge

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: ___other___سایر
[ یک شنبه 22 شهريور 1394 ] [ 17:24 ] [ علی امیدی ]
[ ]